بچه ی سنگین وزن
 
zarinland (سرزمین طلایی)
سرزمین طلایی
دو شنبه 30 / 6 / 1392برچسب:بچه ی تپل,خوارزمی کامیاران,!, :: 14:40 ::  نويسنده : امید علیخانی

چندی پیش در مادرید مادری 40 ساله فرزندی را به دنیا آورد که در اسپانیا منحصر به فرد است. این کودک 6.2 کیلوگرم وزن داشت. این کودک سنگین وزن زمانی که به دنیا آمد مورد آزمایش های مختلف قرار گرفت تا سلامت آن کاملا چک شود. مادر این کودک می گوید، پزشکان وعده یک کودک تپل را داده بودند اما فرزندی که به دنیا آمد بسیار بزرگتر از حد تصور بود.

                               **جورج کینگ





بزرگترین بچه ای که تا به حال در انگلستان به دنیا آمده است "جوج کینگ" نام دارد. این کودک زمانی که به دنیا آمد 7.4 کیلوگرم وزن داشت که این عدد تقریبا دو برابر یک کودک معمولی است. پدر و مادر این کودک نیز در عین ناباوری لاغر هستند و در هنگام به دنیا آمدنشان نیز معمولی بوده اند. پزشکان بروز برخی اختلالات هورمونی را دلیل به دنیا آمدن این کودک کمی عجیب دانسته اند. این نوزاد این روزها در سلامت کامل زندگی می کند. 



به این سایت رأی بدهید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ ماخوش آمدید هدف ما از این وبلاگ نشان دادن زیباترین عکسها وجالب ترین انهاست وازشما خواهشمندیم با نظراتتون مارا خوش حال نمایید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان zarin و آدرس zarinland.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 52
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 61
بازدید ماه : 3066
بازدید کل : 126848
تعداد مطالب : 307
تعداد نظرات : 78
تعداد آنلاین : 1