دانلوداخرین ورژن وینررwinrar
 
zarinland (سرزمین طلایی)
سرزمین طلایی

 

توضیحات
. Paint.NET تصویر و عکس دستکاری نرم افزار طراحی شده برای استفاده بر روی کامپیوتر که در اجرای XP، سرور 2003 و یا ویستا است.
. هر ویژگی و عنصر رابط کاربر به بلافاصله بصری و به سرعت یادگرفتنی بدون کمک طراحی شده است. به منظور مسئولیت رسیدگی به تصاویر متعدد به راحتی، Paint.NET با استفاده از یک رابط سند جدولبندیشده. زبانه ها نمایش زنده تصویر بند انگشتی از عکس به جای شرح متن. این باعث می شود ناوبری بسیار ساده و سریع است.
. معمولا فقط بر روی نرم افزار گران قیمت و یا پیچیده ای حرفه ای یافت می شود، لایه های اساس برای یک تجربه تصویر ترکیب غنی را تشکیل می دهند. شما ممکن است از آنها به عنوان یک پشته از اسلاید شفافیت که، هنگامی که با هم مشاهده در همان زمان، فرم یک تصویر فکر می کنم.
. بسیاری از جلوه های ویژه برای افزایش و تکمیل تصاویر خود را گنجانده شده است. همه چیز از تاری، شفاف، حذف قرمزی چشم، اعوجاج، سر و صدا، و منبت را شامل می شوند. همچنین شامل 3D منحصر به فرد ما چرخش / اثر زوم است که باعث می شود آن را بسیار آسان برای اضافه کردن دیدگاه و کج.
. تنظیمات نیز گنجانده شده که به شما کمک روشنایی تصویر، کنتراست، رنگ، اشباع، منحنی ها، و سطوح نیشگون گرفتن و کشیدن. شما همچنین می توانید یک تصویر را به سیاه و سفید و یا قهوه ای باب روز تبدیل کنید.


به این سایت رأی بدهید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ ماخوش آمدید هدف ما از این وبلاگ نشان دادن زیباترین عکسها وجالب ترین انهاست وازشما خواهشمندیم با نظراتتون مارا خوش حال نمایید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان zarin و آدرس zarinland.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 108
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 117
بازدید ماه : 3122
بازدید کل : 126904
تعداد مطالب : 307
تعداد نظرات : 78
تعداد آنلاین : 1